УВАГА! Діють додаткові знижки на всі товари! Деталі у менеджера.
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 10:00–19:00

 Сб: 10:00–18:00

0
Мій кошик

Sleep&Fly Organic Omega:
1. Найголовніше в пружинному матраці це тип пружин, в даному випадку стоїть незалежний пружинний блок або Pocket spring. Саме в цій моделі пружинний блок виготовлений у вигляді пісочного годинника. Сенс їх полягає в тому, що при невеликій вазі «працює» більш м'яка верхня пружина, а при більшій вазі «підключається» жорсткіша центральна талія. Ця система дуже актуальна для дітей – вага збільшується, а матрац стає жорсткішим. І для пар, у яких є різниця у вазі. Пружина «підлаштується» під різну вагу і матрац буде всім у міру твердий.
У цій системі ще важливо кількість пружин на м2. Їх тут 272 пружини і саме на м2, не на спальне місце (деякі родичі хитрують). Це євро стандарт – саме так має бути.

2. На пружинах наступний настил це Eco felt або простими словами - жорстка повсть. Важливий наповнювач. Його завдання – не дати пружинам прорвати решту наповнювачів. Натуральний матеріал.
3. За жорсткою слідує Bio cocos або кокосова койра. До речі, вона з обох боків. Це означає, що матрац на дві сторони однаковий за твердістю. Це добре. Матрац потрібно перевертати кожні півроку, при цьому Ви не звикаєте до різних жорсткостей, а це важливо. У свою чергу, про койри кокосової дві функції:
- Збільшити жорсткість матраца;
- Збільшити термін експлуатації матраца.
Кокосова койра в будь-якій моделі виробництва заводу ЕММ – латексована (тримає довше свою форму) і дуже важливо – він армований. Простими словами, вшивається тверда сітка для міцності. Маленька деталь, яка відрізняється великим виробником від невеликого або маловідомого.

4. Наступний матеріал це Carbon Foam. Це піна останнього покоління із додаванням вугілля. Матеріал дуже довговічний, не вбирає вологу та запахи, відповідно гіпоалергенний матеріал та високогігієнічний. Його основне завдання – додати комфорту і пом'якшити жорсткість кокосової койри.
5. Ефект зима-літо замінений системою клімату регулювання Climat Control, але на нашу думку, це абсолютно не головне і не особливо «врятує» Вас, якщо в квартирі або будинку буде холодно. Можливо, додасть 1 градус, але не більше.
6. Чохол матраца – bio coton на 90% бавовняний склад. Тип плетіння тканини – стрейч-жакардове. Міцне і тактильне дуже приємне.
7. По периметру матраца стоїть єврокаркас – це бічна підтримка під час сну та матрац тримає свою форму. Це обов'язкова складова гарного, якісного матраца.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Ортопедичний матрац Sleep&Fly ORGANIC Omega - Омега 700x1900

Артикул 20166
В наявності
5 517 грн
6 896 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
Характеристики
Тип матраца Пружини Pocket Spring (незалежні пружини)
Жорсткість Жорсткий
Жорсткість сторін 5/5 - наджорсткий/наджорсткий
Матеріали Ортопедична піна (Orthopedic foam), Кокосова койра (Coconut coir), Повсть (Felt)
Матеріал чохла Стрейч-Жаккард
Чохол Бавовна
Висота 21 см
Вага на спальне місце 150 кг
Ваша вага 20-50 кг, 50-70 кг, 70-100 кг, 100-130 кг, 130-150 кг
Вік дитини 5-10 років, > 11 років
Гарантія 18 місяців
Бренд Sleep&Fly Organic
Виробник ЄММ
додатково Двосторонній, з єврокаркасом

Доставка по Києву

  • При наявності на складі – доставка виконується день-в-день або на наступний.
  • При замовленні товара на сумму від 3000 грн. - доставка безкоштовна!
  • Якщо замовлення на сумму меньшу - вартість доставки 300 грн.
  • Доставка на ліфті безкоштовно.
  • Підйом на поверх сходами – 50 грн/поверх.
  • Доставка по Київській області –  20 грн/км от КП в одну сторону, сплачується водію по-факту на місці.
  • Наш спеціаліст з логістики согласує з Вами час доставки.


Оплата готівкою:
Сплатити готівкою можлива при доставці товара за Вашою адресою нашому  кур"єру або водію.
Оплата банковською картою:
Сплатити за товар можно онлайн на нашому сайті банківськими картами VISA та MasterCard.


Доставка по Україні

  • Доставка здійснюється службой доставки Нова Пошта.
  • Вартість доставки заказа залежить від його габаритів та ваги.
  • Строк доставки у великі міста та районні центри складає 1-2 дня, до маленьких міст та сіл — 2-3 дня. 

 

  • Сплата

    Сплатит ви можете:

    - готівкою на точці видачі;

    - при доставці нашому водієві;

    - Приват 24;

    - Сплата частинами Приватбанк;

    - Сплата на разрахунковий рахунок;

    - Сплата частинами Monobank.

     

    *при заказі нестандартного розміру сума передоплати складає 30% від вартості замовлення.

ЗАКОН УКРАИНЫ "Про захист прав споживачів" (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості ):
«Споживач має право обміняті непродовольчих товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічній у продавця, в которого ВІН БУВ Придбаний, если товар не задовольнів его за формою, габаритами, фасоном, кольори, розміром або з других причин, не может буті ним Використання за призначення. Споживач має право на обмін товару належної якості в течение чотирнадцятим днів, що не рахуючі дня купівлі, если триваліший рядків не Оголошення продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, если ВІН НЕ ВІКОРІСТОВУВАВСЯ и если Збережи ЙОГО ТОВАРНИЙ вигляд, споживчі Властивості, пломби, ярлики, а такоже розрахунковий документ, виданий спожівачеві разом з проданим товаром.
Відповідно до "Законом про захист прав споживача" покупці інтернет-магазинуmatroluxe.ua мають право обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки при дотриманні наступних умов:
• Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
• Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
• Збережена цілість упаковки товару та всі її компоненти.
• Збережемо комлектация товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
•Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині.
• Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт та ідентифікаційний код. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.
Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.
Поверненню не підлягають наступні товари:
• Знижені в ціні товари.
• Зібрані або товари, що мають пошкодження.
• Матраци з пошкодженнями та слідами використання.
• Товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення: дивани з вибором тканини, матраци нестандартних розмірів, корпусні меблі нестандартних розмірів.
Згідно Закону про захист прав споживачів подушки, постільна білизна, ковдри, інші постільні пріналежності належної якості НЕ підлягають Повернення / обміну.
Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця і перевірці цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Шановні покупці, уважно оглядайте привезений Вам замовлення. Перевірка комплектності, відповідність замовленому і відсутність дефектів проводиться при передачі товару покупцеві. Враховуйте, що розміщені на сайті фотографії зроблені при студійному освітленні і відтінки кольорів можуть відрізнятися в залежності від освітлення у Вашому домі.
Якщо у Вас виникли сумніви у відповідності набутого матраца Вашим вимогам, або побажанням не слід його розпаковувати! Розпакований матрац Ви не зможете обміняти або повернути на склад. Це саме можна сказати і до матраців у вакуумній упаковці. Після її розкриття Ви не зможете повернути або обміняти цей матрац. Тому просимо серйозно поставитися до вибору товару.
 
Рекламації

При виникненні проблем з якістю товару, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення цієї проблеми:КОНТАКТИ.
Гарантія діє лише за умови пред'явлення товарного чека і дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
• природний знос;
• випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
• пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
•пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
• попадання комах всередину вироби;
• ушкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного вироби.
Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також в разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.
При виникненні проблем з деталлю товару, придбаного в інтернет-магазину matroluxe.ua, необхідно скласти претензію, дотримуючись викладені нижче правила та відправити на електронну адресуmatroluxe.ua@gmail.com
• вказати номер замовлення (номер накладної, номер договору);
•прикріпити фото рекламаційної деталі;
• номер (найменування) деталі вказаний в паспорті (схема зборки);
•надати накладну завірену печаткою (товарний чек).

Рекламації

При виникненні проблем з якістю товару, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення цієї проблеми:КОНТАКТИ.
Гарантія діє лише за умови пред'явлення товарного чека і дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
• природний знос;
• випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
• пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
•пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
• попадання комах всередину вироби;
• ушкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного вироби.
Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також в разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.
При виникненні проблем з деталлю товару, придбаного в інтернет-магазину Ellison.com.ua, необхідно скласти претензію, дотримуючись викладені нижче правила та відправити на електронну адресу ellisonzakaz.ua@gmail.com
• вказати номер замовлення (номер накладної, номер договору);
•прикріпити фото рекламаційної деталі;
• номер (найменування) деталі вказаний в паспорті (схема зборки);
•надати накладну завірену печаткою (товарний чек).

Вгору